loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 859 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

گل های زیبا؟ اگر کمی بیشتر دقت کنید، می بینید این دسته گل جذاب در حقیقت از قطرات رنگ درست شده است.

در نگاه اول، این تصاویر جذاب، شبیه پرتره هایی از تصاویر بی جان گل ها هستند.

دسته گل
اما این تصاویر به هیچ وجه نقاشی نشده اند، آنها با عکس برداری توسط یک دوربین از حرکت قطرات رنگی که در هوا پاشیده شده اند و آزمودن هر کار قبل از گرفتن عکس از آنها، تهیه شده اند.
هنرمند، جک لانگ 53 ساله، ماه ها وقت صرف کرد و زحمت کشید تا توانست هر اثر را قبل از عکسبرداری با استفاده از دوربین سریع السیر، طراحی و تست نماید.
در هر حال، جک مشتاق است تا روشش را منحصر به خودش نگه دارد و دقیقا فاش نمی کند که چطور این قطعات ایجاد می شوند.
وی، از مخلوط آب، غلیظ کننده و رنگدانه های رنگ استفاده می کند. این مخلوط رنگی، در کسری از ثانیه به هوا پرتاب می شود و وی از یک فلش الکترونیک برای عکسبرداری از مناسبترین لحظه استفاده می کند.
این عکس ها، شامل طیف وسیعی از برگ ها، ساقه ها، گلبرگ ها و حتی گلدان هایی که بیرون آنها از رنگ درست شده هستند.

وی گفت: “من کار با مایعات را بخاطر تنوع باورنکردنی شان در زمان خلق عکاسی سریع السیر دوست دارم. این کار به قدری اتفاقی است که آماده سازی و طراحی آن. آنها، همگی با هم متفاوتند.”

“من دوست دارم از مقادیر زیادی رنگ با ترکیبات مختلف از قرمز، آبی، زرد و سبز استفاده کنم. این کار، نیازمند وقت گذاشتن برای طراحی، تنظیم ساختار و آزمایش است.

“این مجموعه، حاصل ماه ها طراحی و آزمایش است. صدها عکس طی آزمایش گرفته می شود که بیشتر آنها حاصل مرحله اصلی عکاسی هستند. تعداد بسیار کمی از آنها بعنوان بهترین و بارزترین عکس نمود می کنند.

“تمامی تصاویر من، تنها در یک عکس خلق می شوند. یک عکس. من ترکیبی از چند عکس را نساختم، هرچند خلاف آن تصور شده است. تمامی گل های سیال من همانطوری هستند که از آنها عکس گرفته شده است. نوار ابزار اصلی فتوشاپ، تنها تکنیکی است که برای “پاکسازی” این عکس و به منظور بالا بردن کیفیت از آن استفاده کرده ام.”

جک، از ویسکانسین آمریکا، افزود: “آنچه که من بیشتر می پسندم، این است که کار من بسیار متفاوت از دیگر آثار عکاسی است که با مایع یا اسپری مایعات سر و کار دارد. هدف اصلی، خلق اثری است که واقعا اصل باشد.”

دسته گل

دسته گل

دسته گل

دسته گل


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 541
  • بازدید امروز : 896
  • باردید دیروز : 1,739
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 8,058
  • بازدید ماه : 20,331
  • بازدید سال : 198,823
  • بازدید کلی : 10,796,888