loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 464 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)
اس ام اس های عاشقانه زیبا و جدید ۹۳

بودنت حتی زمستانی ترین روزم را

بهار وار عاشقانه کرد . . .

.

من

نه اهل بارانم نه باد

نه عاشق زمستانم نه تابستان

من هوایی را دوست دارم که

.

.

.

متبرک باشد به نفسهایت . . .

 

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

تــــــــو باید

تیتر بزرگ گزارشات نقض حقوق بشر باشی

بس که

وحشیانه زیبایی!

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

اعتـــیـــاد

 

چشمهای من است

 

به راه ِ تــو . . .

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

بگذار !

هر کسی می خواهد برود

راه باز است و جـــــــــــــــــــــــاده دراز

امـــــــــــــــــــــــا !

” تــــــو ” نــــــــــــــــــــرو !

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

چیزی به چشمانم بگو

بی تو دارند شورش را

در می آورند

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

چمدان کوچکت

جا نداشت،

و گرنه؛

خوابهایت را هم می بردی!

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

خیالت مثل چُرت صبحگاهیست !!!

.

مدام با خودم می گویم :

.

.

.

” فقط پنج دقیقه ی دیگـــــــــــر !”

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

جنگی میان من و چشمانت به پاست

باید خودم را حفظ کنم

چشمانت فقط تیـــــــــر خلاص می زنند…

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

با تمام سربه زیری ات

زیبایی

مثل

لاله های واژگون

 

***** اس ام اس های عاشقانه جدید و زیبا *****

 

از تمام ‍ِ من

هیچ نمانده

جز دلم

که دیوانه ی توست هنوز !

 

منبع iranyan.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 221
  • آی پی دیروز : 619
  • بازدید امروز : 420
  • باردید دیروز : 1,496
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7,984
  • بازدید ماه : 41,817
  • بازدید سال : 262,792
  • بازدید کلی : 10,860,857