loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 2580 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)
به گزارش خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، هر آنچه به پايان روزهاي ماه مبارك رمضان نزديك مي‌شويم تدارك فيلم سازان و پخش‌كنندگان براي آماده‌سازي اكران فيلم‌ها در زمينه تبليغات و مواد فيلم آغاز مي‌شود.


آنطور كه در طول مدت اكران رمضان طرح "اذان تا اذان" گذشت اكثر فيلم‌ها نتوانستند فروش قابل توجهي نداشتند و حتي اكران فيلم‌هاي خاطره‌انگيز هم شرايط مناسبي براي فروش بالاتر ايجاد نكرد و در اين ميان تنها فيلم‌هاي "چه خوبه كه برگشتي" و "گذشته" توانستند با استقبال 350 هزار نفر فروش بالاي يك ميليارد را كسب كنند.

لیست فیلم های اکرا در عید فطر 92,cinema


با توجه به اينكه اكران رمضان نجات‌بخش سينماهاي كشور نبود اميد مي‌رود با فيلم هايي كه براي اكران عيد‌فطر در نظر گرفته شده مردم دوباره تصميم به بازگشت به سينماها را داشته باشند.


و استقبال اين فيلم‌ها در زمان اكران در جشنواره فيلم فجر  انتظارات براي فروش بالاي همه فيلم‌ها وجود دارد.

براساس اعلام شوراي صنفي نمايش فيلم‌هاي "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند"، "دهليز"، "جابه جا"، "فرزند چهارم" و "هيچ‌كجا هيچ‌كس" 5 فيلم براي اكران عيد‌فطر معرفي شدند.

فيلم "هيس دخترها فرياد نمي‌زنند" به كارگرداني "پوران درخشنده" و بازي درخشان "طناز طباطبايي" و "شهاب حسيني" از فيلم‌هاي مورد‌پسند نگاه مردمي در جشنواره فيلم فجر بوده است از ديگر بازيگران اين فيلم مي‌توان به "بابك حميديان"، "مريلا زارعي" و "جمشيد هاشم‌پور" اشاره كرد.
لیست فیلم های اکران عید فطر 92



موضوع تلخ و گزنده در فيلم "پوران درخشنده" حوادثي را بيان مي‌كند كه شايد تنها در نوع نگاه اين كارگردان اختصاص داشته باشد.

"دهليز" ديگر فيلم اكران عيدفطر است كه "بهروز شعيبي" اولين كارگرداني‌اش را با  آنان آغاز کرد و به دلیل حرفه ای بودن اثر و بازی های قابل تحسین هانیه توسلی جایزه بهترین بازیگر نقش اول را دریافت کرد.


لیست فیلم های اکران در عید فطر 92


رضا عطاران بعد از ایفای نقش های کمدی اولین باری بود که در نقش مردی بازی کرد و نشان داد که علاوه بر نقش های کمدی تبحر خاصی نیز در نقش های کاملاً جدی دارد.

"هیچ کجا، هیچ کس" به کارگردانی ابراهیم شیبانی موضوع انسان هایی است که در توهم یک رستگاری خودساخته تصمیم به سرک کشیدن به پشت دیوار تباهی می گیرند.


شاید ترکیب بازیگران کمک به سزایی در فروش فیلم کند به طوری که چهره هایی چون رضا کیانیان، محمدرضا فروتن و مهناز افشار به عنوان ستاره های سینما هر کسی را جذب این فیلم می کند.
لیست فیلم های اکران عید فطر 92


اگر می خواهید فیلمی نافذ و خاص نگاه کنید به سراغ فیلم "فرزند چهارم" به کارگردانی وحید موسائیان بروید چرا که موضوع مشکلات افریقا را در قالب کمک های امدادی ایران به این کشور به تصویر می کشد.

این فیلم دومین فیلمی است که با ترکیب ستارگان خود آماده استقبال مردمی است حامد بهداد، مهدی هاشمی، مهتاب کرامتی با بازی در شرایط سخت افریقا خواهان استقبال و فروش خوب از این فیلم هستند.


فیلم " جا به جا" ساخته علی توکل نیا پنجمین فیلم اکرانی عید فطر است که برای علاقه مندان به فیلم های کمدی در نظر گرفته شده تا ترکیب اکران عید فطر با این فیلم کامل شود.

این فیلم داستان جا به جایی فردی را روایت می کند که با فرد دیگری اشتباه گرفته شده و در این مسیر دچار اتفاقاتی می شود.



اکبر عبدی، مهران غفوریان و جواد عزتی از بازیگران این فیلم کمدی هستند و به نظر می رسد که حضور علاقه مندان به ژانر کمدی فروش این فیلم را افزایش دهد.

در نگاه کلی فیلم های عید فطر با توجه به استقبال برخی از آنها در زمان جشنواره ترکیب بازیگران و یا موضوع داستان بتواند گیشه ی این فصل را نجات دهند و با وجود شکست اکران رمضان با این ترکیب آن شکست را جبران کنند./ي2

گزارش از فائزه آقابابایی.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 574
  • آی پی دیروز : 620
  • بازدید امروز : 2,535
  • باردید دیروز : 2,186
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 16
  • بازدید هفته : 11,883
  • بازدید ماه : 24,156
  • بازدید سال : 202,648
  • بازدید کلی : 10,800,713