شبكه تهران همزمان با فرا رسيدن عید فطر رمضان 92 ويژه برنامه هاي متنوعي را براي روزه داران ضيافت الهي توليد و تهيه كرده است.

شبکه پنج,ویژه برنامه عید فطر 92,جدیدترین برنامه های شبکه پنج برای عید فطر,برنامه های شبکه هران برای عید فطر

به گزارش سينما خبر ، گروه های برنامه ساز شبکه تهران برای شب و روز عید فطر ویژه برنامه های خاصی را تدارک دیده اند که به شرح زیر است.
مجله تصویری " سلام تهران " در روز عید فطر نماز پرشکوه عید فطره را برای بینندگان برنامه پوشش تصویری می دهد ، تشویق و ترغیب برای شرکت در نماز عید فطر از آیتم های این برنامه است . این برنامه در گروه اجتماعی تهیه شده است .
"شانزدهمین مراسم گلريزان جشن رمضان براي كمك به آزادي زندانيان" امسال نيز همزمان با عيد سعيد فطر در پايگاه حسينيه ارشاد برگزار مي شود و برنامه جشن رمضان در روز عید فطر ارتباط های متعددی با این پایگاه برقرار می کند.
محمد قنبري در تشريح ساختار اين ويژه برنامه گفت: ويژه برنامه جشن رمضان امسال برنامه هاي شاد و متنوعي را براي عيد فطر تهيه و تدارك ديده است كه دعوت از هنرمندان ، ورزشکاران ، وله و میان برنامه های شاد و .... از آيتم هاي اين برنامه است.
ویژه برنامه جشن رمضان كاري از گروه اجتماعي فرهنگي شبكه تهران از سال 76 از شبكه تهران سيما پخش شده است.
اولین قسمت برنامه " شب به یاد ماندنی " همزمان با عید سعید فطر بر روی آنتن می رود . این برنامه در 26 قسمت 40 دقیقه ای تهیه و تولید شده است.
مهدی پدیدار تهیه کننده برنامه " شب به یاد ماندنی " در تشریح ساختار این برنامه گفت: این برنامه با رویکرد اشاعه فرهنگ حسن انتخاب و ازدواج الگو برای نسل جوان تهیه و تولید می شود و زوج های جوان از  طریق شماره پیامک 10000545 ما را به مراسم جشن خود دعوت می کنند.
پدیدار با اشاره به آیتم های این برنامه افزود: مصاحبه صمیمی با خانواده عروس و داماد ، تیتراژ شروع و پایان از قسمت های مختلف این برنامه است و اجرا این برنامه را بهمن هاشمی بر عهده دارد.
برنامه زنده موسیقی محور "ساعت 25 " نیز همزمان با عید سعید فطر ویژه برنامه شاد و جذابی را برای مخاطبان خود بر روی آنتن می برد.
تهیه و تولید مستندی روایی ـ نمایشی از نماز عید فطر محور موضوع برنامه " جشن عاشقان " است که تهیه‌کنندگی آن را علی شهاب الدین بر عهده دارد و مدت زمان آن 30 دقیقه است. موضوع این مستند شخصیت نوجوانی است که برای اولین بار روزه گرفته و پس از یک ماه روزه داری قصد شرکت در نماز عید فطر را به همراه دوستانش دارد و حضور پرشکوه روزه داران در نماز عید فطر برای این نوجوان همراه با حس خاصی است و ...
تعدادی وله شاد و جذاب ویژه عید فطر نیز در شب و روز عید مسلمانان نیز پخش می شود.
برنامه زنده " رنگین کمان " ویژه کودکان و نوجوانان در روز عید ویژه برنامه متنوعی و شادی را روی آنتن می‌برد . در این ویژه برنامه دختر خانم های روزه اولی به برنامه دعوت می شوند . دکور و محتوای برنامه نیز متناسب با عید فطر طراحی می شود.  همچنین میان برنامه ای از داستان گویی رضا رهگذر  همراه با تصویرگری در لابه لای برنامه پخش می شود.
برنامه تولیدی " بچه ها بیاین تماشا " نیز متناسب با عید روزه داران برای خردسالان تهیه و تولید شده است. در این ویژه برنامه مارال حاجی زاده به عنوان بازیگر میهمان در نقش خانم محمدی حضور پیدا می کند.