loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 691 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)
اس ام اس گریه شهریور 92
اس ام اس گریه شهریور 92

اس ام اس گریه عاشقانه

اشکی که بی دلیل بیاید ، اشک دلتنگی نیست ، اشک بی کسی است !

بقیه در ادامه مطلب ......

اس ام اس گریه عاشقانه
.

فقط رفت بدون کلامی که بوی اشک دهد . . .
فقط رفت بدون نگاهی که رنگ حسرت داشته باشد . . .
فقط رفت . . .
فقط رفت و من شنیدم که توی دلش گفت : راحت شدم . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

می دونستی اشک گاهی از لبخند با ارزش تره ؟
چون لبخند رو به هر کسی می تونی هدیه کنی اما اشک رو فقط برای کسی می ریزی که نمی خوای از دستش بدی .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

تمام عشق تو را قطار جدایى روى ریل سرنوشتم برد ولى هنوز گل یادت اینجا گوشه اى از قلبم منتظر برگشتنت است . . .
من هر روز یادت را با اشکهایم آب میدهم . . .
کو دهقان فداکار احساس هایت ؟

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

اشک های تلخی که بر گورها می چکند ، حرف هایی هستند که روزگاری باید بر زبان می آمدند . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

ببین با من چی کار کردی ، ببین دیگه نمیخندم
تو برمیگردی با گریه ، دوباره ، شرط میبندم !

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

دو ابر که عاشق یکدیگر می شوند ، بغض می کنند و یکدیگر را در آغوش می کشند اما نمی دانند این وصال نابودشان می کند . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

حالا اشکها هم شبیه تو شده اند گریه که میکنم نمی آیند . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

اون منم که عاشقونه شعر چشماتو میگفتم / هنوزم خیس میشه چشمام وقتی یاد تو می افتم
هنوزم میای تو خوابم تو شبای پر ستاره / هنوزم میگم خدایا کاشکی برگرده دوباره . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

ای ابر ها نبارید !
من دریا را به پایش ریختم . . .
برنگشت !

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

دست خالی‌ که نمی‌شود به پیشواز خاطره رفت !
من هم وقتی‌ چمدانم پر از گریه شد راه می‌‌افتم . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

این اشک های بی دلیل من ، باز هم تو را بهانه می کنند !
می بینی چه شادمان بر سرسره گونه های من میلغزند ؟!
حق دارند ، آخر از زندان دلتنگی من،این بار هم گریخته اند . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

جای خالیت را آنقدر با چشمانم آب میدهم که باز کنارم سبز شوی . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

خدایا ؟ حواست هست ؟
صدای هق هق گریه هایم از گلویی می آید که تو از رگش به من نزدیکتری . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون ، به جای اینکه بپرسه “ چته ؟ چی شده ؟ ” ؛ بغلت کنه و بگه “ گریه کن ” . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

اونی که گریه می کنه یه درد داره اما اونی که می خنده هزار و یه درد . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

اشک ها قطره نیستند بلکه کلماتى هستند که مى افتند فقط بخاطر اینکه پیدا نمیکنند کسى را که معنى این کلمات را بفهمد . . .

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

خدایا یا فریاد گلویم را بگیر یا بغض گلویم را . . .
هر کدام راه دیگری را بسته اند !

.
اس ام اس گریه عاشقانه

.

مرا می شکنی
سرت را با افتخار بالا می گیری
ببین از سقف بالای سرت
چگونه اشک چکه می کند . . .
مغرور نباش
که روزی این سقف شکسته
روی سرت خراب می شود . . .

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 291
  • آی پی دیروز : 541
  • بازدید امروز : 926
  • باردید دیروز : 1,739
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 8,088
  • بازدید ماه : 20,361
  • بازدید سال : 198,853
  • بازدید کلی : 10,796,918