loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 575 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام این روزا

ترانه و آهنگ : افشین امینی , تنظیم : بابک مافی , میکس و مسترینگ : سعید شایان

دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی, آهنگ این روزا علی لهراسبی

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

 

متن آهنگ علی لهراسبی به نام این روزا:

آره من میدونم دوست داری

بدونی این روزا با کیم

دل دست کی دادمو از روزای خودم راضیم

آره من میدونم دوست داری

بدونی من کجا هستم

دل به دل عاشقت کی تو این روزا بستم

“به خدا کنارتم هنوز به خدا به یادتم هنوز

سر توبالا بیاری میبینی چشم به راهتم هنوز”(دو بار)

*****

آره من میدونم دوست داری

بدونی این روزا با کیم

دل دست کی دادمو از روزای خودم راضیم

آره من میدونم دوست داری

بدونی من کجا هستم

دل به دل عاشقت کی تو این روزا بستم

“به خدا کنارتم هنوز به خدا به یادتم هنوز

سر توبالا بیاری میبینی چشم به راهتم هنوز”(دو بار)

برچسب ها http://www.golimode.ir/ , دانلود آهنگ دانلود آهنگ این روزا علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید این روزا دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام این روزا دانلود آهنگ علی لهراسبی دانلود آهنگ علی لهراسبی این روزا علی لهراسبی علی لهراسبی این روزا , دانلود آهنگ دانلود آهنگ این روزا علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید این روزا دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام این روزا دانلود آهنگ علی لهراسبی دانلود آهنگ علی لهراسبی این روزا علی لهراسبی علی لهراسبی این روزا دانلود آهنگ دانلود آهنگ این روزا علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید این روزا دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام این روزا دانلود آهنگ علی لهراسبی دانلود آهنگ علی لهراسبی این روزا علی لهراسبی علی لهراسبی این روزا , متن آهنگ علی لهراسبی به نام این روزا , دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی لهراسبی به نام این روزا , ترانه و آهنگ : افشین امینی , تنظیم : بابک مافی , میکس و مسترینگ : سعید شایان ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 541
  • بازدید امروز : 771
  • باردید دیروز : 1,739
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 14
  • بازدید هفته : 7,933
  • بازدید ماه : 20,206
  • بازدید سال : 198,698
  • بازدید کلی : 10,796,763