loading...
مجله اینترنتی گلـی مـُد،بهترین مجله سرگرمی،مجله اینترنتی،سایت ایرانی،آخرین اخبار،زناشویی،سرگرمی،چت روم،مد و زیبایی،سلامت،ترفندها
خرید


کیف لوازم آرایشی رولی


 ساعت گوچی gucci دستبندی نگین دار

گلی بازدید : 735 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)
جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو

 

بی هیچ امیدی برای داشتنت !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93


 

چه کسی باور کرد ؟

 

جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده

 

ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم آرزوی بچگیام نبوده و نیست !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

هی فلانی سراغم را بگیر

 

کم نمیشود از نخواستن هایت !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

این روزها جنس حالم زیاد مرغوب نیست !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

کل اسمهای تو موبایلمو به اسمش تغییر دادم

 

حالا هر روز بهم زنگ میزنه ؛ نه یکبار چند بار !

 

تازه تغییر صدا هم میده !!! من که میدونم اونم دلش برام تنگ میشه …

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

پاکت هم دلش شکست

 

باور نمیکرد به جای نامه کارت عروسی آورده باشد !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

من و تو میدانیم ، کز پی هر تقدیر حکمتی می آید

 

من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان

 

چه شود آخر دلتنگیها ؟؟؟ خدا میداند !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

دلواپسی من از نیامدنت نیست

 

می ترسم در پس این دل دل زدن ها بیایی و دیگر نخواهمت !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

سکوت همیشه به معناى رضایت نیست

 

گاهى یعنى خسته ام از اینکه مدام به کسانى که

 

هیچ اهمیتى براى فهمیدن نمى دهند ، توضیح دهم !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

من نوشتم از دنیا

 

اون نوشت : بی رحمی

 

من نوشتم از قسمت

 

اون نوشت : سرگرمی !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

درسته که تو رفتی و بعد تو هنوز زنده ام

 

ولی قاتل هیچ میدانی بعد تو لبانم گورستان خنده هایم شده اند ؟

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

بهم گفت چشم بزار تا برم قائم بشم

 

منم چشم گذاشتم ، خواستم از لای انگشتانم ببینم

 

کجا قائم میشه ولی دیدم با یه غریبه داره راه میره !

 

به روی خودم نیاوردم و گفتم : بیام ؟ گفت : تو کجا ؟؟؟

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

راز سکوت را نم نم اشک میداند و غم تنهایی را خلوت شب.

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

این روزها دلم هوای کسی را میکند

 

که هوای داشتنش هم یک آرزوست !

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93

 

آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من برایم غریبه است

 

اینگونه است که وقتی میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را… 

جملات زیبا و عاشقانه برای همسر 93  

 

منبع نمكستان 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
خرید

ساعت اسپرت طرح پوما


 حالت دهنده مو Air Curler


 عینک طرح Sertino flower

 ساعت زنانه مارگاریتا

 طراحی ناخن نیل پرفکت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3933
  • کل نظرات : 674
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 578
  • بازدید امروز : 1,146
  • باردید دیروز : 2,715
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 1,146
  • بازدید ماه : 25,482
  • بازدید سال : 203,974
  • بازدید کلی : 10,802,039